Saturday, October 30, 2010

Video aksi ranjang 3gp ku tersebar! =(

just nak share pndpt dri penulis blog...setiap entry yg dikarang amat berkaitan ngan muda mudi skrg...




"Kesedihan diiringi tangisan air mata penyesalan..."


Tujuan penulisan artikel ringkas ini adalah di atas dasar kasih sayang sesama Muslim dan bertujuan untuk memperingati antara satu sama lain, sesuai dengan sabda Rasulullah saw;

"..Sampaikan dariku walau satu ayat.." [-HR: Tirmidhi]

Kata pepatah "Pandai buat pandai tanggung." "Bila dah terkena, baru nak sedar."

Itulah realiti yang berlaku kepada anak muda mudi pada hari ini. Kehidupan mereka yang tidak mempunyai satu matlamat dan arah tuju di masa hadapan. Dibelai dengan kehidupan dan keseronokan duniawi barat yang menghalang dari perhubungan dengan Sang Khalik yang Agung, Allah azza wajallah.

www.muawiyah90.blogspot.com

Antara permasalahan yang kerap berlaku dan boleh dikatakan masalah 'favourite' anak muda mudi kita ialah perlakuan seks bebas (zina). Perlakuan yang begitu jijik, hina dan keji di mata Allah yang di langit dan makhlukNya yang soleh. Perlakuan ini termasuk di dalam salah satu perlakuan yang Haram dan berdosa besar. Kerana itulah ancamannya sangatlah menggerikan. Rejam sehingga mati bagi pembuat yang sudah bernikah dan sebatan sebanyak 100 kali bagi yang belum bernikah. Nauzubillah. Semoga Allah mempelihara kita.

"Setiap penyakit, ada ubatnya." Tetapi untuk mendapatkan ubatnya perlulah berusaha. Dan usaha itu perlulah dengan kesungguhan, keikhlasan dan pengharapan yang jitu. Jika tidak, usaha itu hanya sekadar usaha kosong yang tidak memberi apa-apa penyelesaian.

www.muawiyah90.blogspot.com

Trend anak muda mudi kita ketika melakukan hubungan seksual haram ini ialah dengan merakamnya, khususnya bagi pasangan pakwe makwe. Tujuan merakam kononnya sebagai kenangan manis dan bukti cinta. Selalunya yang memulakan rakaman itu sudah tentu dari pihak teman lelaki yang mulutnya terkenal manis berbicara. Kemanisan itu pula telah menyebabkan si teman wanita itu mudah terperangkap.

Perbuatan cela dan keji ini semakin kerap dilakukan tanpa had dek ketagihan. Jika sebelum ini kerana cinta, kini kerana nafsu haiwan. Telanjang pun no problem, beraksi pun no problem, asalkan puas!. Dosa pahala sudah tentu tidak wujud lagi dalam diri mereka, kerana itulah kita boleh melihat ada ramai dari kalangan mereka yang melakuakan perbuatan haram ini terdiri dari mereka yang berhijab. Nauzubillah.

www.muawiyah90.blogspot.com

Putus hubungan!. Itulah kesudahan mereka!. Permulaan yang buruk berakhir dengan buruk. Pertikaman lidah antara pasangan tersebut telah menyebabkan si teman lelaki menjadi berang lalu menyebarkan video-video ranjang teman wanitanya seluas-luasnya. Sekali tersebar di internet, alamat mimpilah untuk menghapusnya semula.

Apa yang berlaku padanya selepas kejadian tragis tersebut?. Tidak perlulah saya memanjangkan kisah yang menakutkan ini, cukup sekadar penulisan ringkas di atas yang akan membuatkan anda berfikir sebelum bertindak.

www.muawiyah90.blogspot.com

Cuma, disini saya ingin memberikan khabar gembira bagi mereka yang telah terlanjur atau dalam kedukaan dan kesedihan. Khabar gembira ini bukanlah dari saya, bukanlah dari para Ulama', tetapi dari Sang Khalik yang telah mencipta anda dengan penuh kasih sayang, Allah! dan utusannya yang mulia, Rasulullah saw.

Firman Allah dengan penuh syahdu dalam surah al-Zumar ayat 53: (maksudnya), Katakanlah: Wahai hamba-hamba Ku yang telah melampaui batas terhadap diri mereka sendiri (dengan perbuatan maksiat), janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah, kerana sesungguhnya Allah mengampunkan segala dosa; sesungguhnya Dialah jua Yang Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.

(maksudnya) Dan mereka yang apabila melakukan perbuatan keji, atau menganiaya diri sendiri, mereka ingat kepada Allah lalu memohon ampun dosa-dosa mereka - dan sememangnya tidak ada yang mengampunkan dosa-dosa melainkan Allah - dan mereka juga tidak meneruskan (perbuatan buruk) yang mereka telah lakukan itu, sedang mereka mengetahui (akan salahnya dan akibatnya). Orang- orang yang demikian sifatnya, balasannya adalah keampunan dari Tuhan mereka, dan syurga-syurga yang mengalir di bawahnya beberapa sungai, mereka kekal di dalamnya; dan yang demikian itulah sebaik-baik balasan (bagi) orang-orang yang beramal.

Disediakan oleh: Abu Mu'awiyah.

www.muawiyah90.blogspot.com
________________________________________________________



Enjoy Your Reading My dear! ^__^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...