Thursday, August 12, 2010

1st day puasa...


11/08/2010
adalah permulaan Ramadhan...
ada 29 hari lagi untuk menikmati kesucian dan kemuliaan bulan ini,..
aku sangat bersyukur coz masih lagi di beri kesempatan untuk bertemu ngan bulan yg mulia n penuh keberkatan ini..
aku nk amek kesempatan lam bulan nie untuk menanam sifat sabar dalam dri nie ngan lebih mendalam...
supaya hati aku menjadi semakin kuat...

time bgun sahur tdi rse sedih je...hu3...
mklumla lau kat umah, ma yg kejut sahur...tapi kat sini kne bgn sndri...
lau kat umah dpat mkn nsi time sahur...lauk pun sdp...tapi kat sini minum susu je time sahur,...
miss my mum....
kat umah, ma watkan milo untuk aku...walaupun ngantuk, aku bgn gk....


time bukak pose lak,bukak pose ngan kawan2...
wif my BFF n my coursemate( sis Hana)
rumate aku p bukak pose ngan pkwe dye ( sweet nyer...he3)
teringat lak kat umah...
lau kat umah, ley g bazar...
Bak bwk g bazar...sume mknan yg aku tgk,aku nk bli...
tapi takut x hbs plak kan...
ptg lak ley tgk ma msk...( tgk je la,,,ma x ske di gngu...hahahah...alasan semata2)
rindu mskan ma...
x sbar nk blik umh...

aku harap sesuatu yg lebih menarik untuk 2nd day puasa...
harap aku still kuat...(hahahaha)
hrp x poteng pose thun nie...(he3)


                                   "selamat Berpuasa semua!!!" :)



Enjoy Your Reading My dear! ^__^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...