Tuesday, February 8, 2011

Tekanan Yang Menggila!!!


darah dh mendidih smpai kepala...aku mmg tersgt2 nk marah kat seseorang...sama ada aku patut pggl kwn or x...perlu ke aku pggl kwn???... lau ada yg x puas hati ngan aku, ckp terus terang kat aku...senang...hbs cte...nie x...men ckp belakang dri aku first year lagi ko kutuk aku dri belakang...lau x thu pe sebenar yg jdik, jgn assume ko thu sumenye la...aku dtg cnie nk belajar...bukan nk gduh ngan sape2 lagi dh...

at least aku x jdik fake...x suke aku tapi wat2 baik dpn aku...aku thu la ko x ske aku...aku xde sebab x suke ko...n aku pun x de sebab nak jeles ngan sape2...pape masalah yg aku berhadapan sekarang xde kaitan ngan sape2 pun...

p/s: kepada seseorang, berani kerana benar my dear... lau x salah, jgn lari dri kenyataan la...aku nk mrh org len, xpsal2 plak org len yg terkena bahana n trasa...aduyai...ttbe jek semua jdik complicated!
Enjoy Your Reading My dear! ^__^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...