Monday, May 23, 2011

Kenapa buat aku mcm nie???smpai hati ko... +_+



Bermulanya kisah diriku dan dirimu...
Kisah yg sgt bahagia...
Tapi...ku sgka pns smpai ke ptg,rupanya hujan di tgh jalan...



aku x thu knp jdik mcm nie...
dlu ko selalu ada dgn aku...tiap kali aku sedey, aku gembira...
sume tue kita kongsi bersama...
masa tue aku rasa bahagia sgt ko tahu x...
ko pun bahagia kan...xde pun ko bg masalah pd aku...sumenye kesenangan belaka...


Dlu,aku selalu dpt msj…dpt call…
Sume tue sgt menyenangkan hati aku…
Ko selalu dendangkan lagu utk aku…
Semua lagu2 yg aku minat sesangat…
Time aku wat keje,time aku tension, time aku sedey pun,ko slalu nyanyikan aku lagu…
Suara ko best…mcam suara penyanyi asal lagu tue…
Tiap kali aku dpt msj,mesti aku akan tersenyum…
Tersenyum bahagia…


Tapi semalam…ko mula buat hal…
Hal yg pernah ko buat dulu…tapi aku msh lagi sbar…
Sebab aku syg sgt kat ko…
Tapi semalam aku dapat msj tue…
Tapi sygnye aku x dpt nk bce lagi lagi…
Ntah knp,aku pun x thu…
Aku sedey dan bercampur takot…
Takot andai perkara x di ingini terjadi…
Aku masih lagi berharap sehingga la....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ko rosak lagi la wahai hp ku…
adeyhhh…time2 aku ngah sesak nie jugak la ko nk rosak…hu3…
sedey nye aku…
harap still ley baiki…
sabo je la!!!


p/s: ini bukan kisah cinta…dan ini kisah benar yg menyayat hati…
uwaaaaaaa!!!!


p/s lagi: first time lukis gne photoshop...hu3...


TAMMAT



.:: Think | Write | Post ::.








Enjoy Your Reading My dear! ^__^

7 comments:

Cik Pinky said...

hoihh mati2 cheq igt citer pasei boipren tadik...uhuk3!

nadya e-man said...

hahaha...choi!!! mtk jauh la...x sggp kecewa..

ain dzaya said...

ngeh!ngeh!
egtkan pasal hapa tadi..
nset rupeenyer..
bli bru ajala
wink*wink

enyheartsdiamond said...

what a cute dtory, dear :)

nadya e-man said...

ain dzaya: hahaha...psl nset jek...tp syg la nk bli yg bru tau...

enyheartsdiamond : hahaha...thnx dear... =)

MiZ Rayy said...

hmm.. sma la kta.. sy nie dh bpe mggu xpkai hnset.. adoyaaiii.. nk beli hnset bru pon mna nk cri duit ooww... hehee..

nadya e-man said...

hahaha...senasib la kte...nie pun smlm bru htr repair...bile siap ntah la...hu3...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...