Sunday, September 26, 2010

hujan

keliru????
yuuuppppp...sejujurnya aku mmg keliru...
perasaan nie sgt mengganggu aku...
aku nk menangis tpi aku x nk sesiapa nampak...
hujannnn...
ko penyelamat aku...
akhirnya air mata mengalir dalam hujan yang lebat nie...

kenapa aku perlu hadapi semua nie???
knp aku???
aku x sekuat yg org lain pkir kan...
aku lemah!!! korg thu x aku cuma sorg yg lemah...
tapi aku cube jdik kuat depan semua org..

blh ke aku menyerah???
tapi tue bukan aku...
aku bkn yg cpt mnyerah...

ma, yaa perlukan ma skrg...
yaa perlukan bahu seseorg utk yaa menangis...
yaa penat ma...
penat sgt...
yaa nk balik umah...

tapi sygnye yaa x dpt nk luahkan semua yg terbuku di hati...
knp????
krn terlampau ingin menjaga hati org lain...
tapi hati sndri, terkorban...


sgt penat...
Enjoy Your Reading My dear! ^__^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...