Monday, January 18, 2010

kehidupan di ukm

Teringat pulak mase first dapat surat tawaran masuk UKM...Ma ngan Bab seronok sangat2 bila dapat tahu aku dapat masuk UKM especially bile aku dapat kos pengajian bahasa inggeris.Mak aku memang la nak sangat aku ambik kos nie...jadi dia memang la tersangat gembira la masa 2...aku pun gembira la jugak walaupun aku x dapat nak sambung study dalam bisnes..tapi x pe la coz mungkin dah rezeki aku kat UKM nie...Mak ngan ayah dah sibuk dah nak siap2 kan barang untuk hantar aku g UKM nie...diorang lebih excited dari aku time 2 tau...aku pun hepy coz aku x hampakan diorang yang nak sangat tengok aku masuk U...akhirnya tercapai jugak impian orang tua aku...huhuhuh...Mak dah mula nak lipat2 baju aku masukkan dalam beg...aku memang beruntung ada mak cam mak aku...wlupun kuat berleter tapi baik sangat2...penyayang lagi tau...ayah lak dah kena keluarkan simpanan dalam bank coz ayah dah janji nak belikan aku laptop kalau aku dapat masuk U...akhirnya hajat aku nak ada laptop pun kesampaian...bukan senang nak dapat...huhuhu...
Enjoy Your Reading My dear! ^__^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...