Monday, January 18, 2010

This is my room mate...

ha...skarg nie nak crite tntg room mate aku lak...nie la orgnye...sweetkan...hu3...namanye Nor Asfahani Binti Ramli...org Perak nie...budak nie peramah orgnya...kalu dlam bilik duk dgr die nyanyi la...lagu hindustan lak 2...die nie hantu hindustan...segala lagu hindustan die thu...seronok la jugak sebilik ngan die...kalu die balik umah,mesti byk mknan yang die wat blik kt bilik nie...aku la jd mgsa kena hbs kan mknan 2...tp best gak leh mkn free..hu3...die nie suke bergurau n pantang kalu ada yang dibuli mesti die nk mengamuk la...hu3...kalu dah marah tue bukan main ag semangatnye...aku suke tol tgk die marah...lawak tau...tgk muke die yg tgah marah tue...aku ingat ag time MMP ari 2,bukan main ag die marah kt senior yg kejutkan ktorg pg2 buta...x larat aku nk dgr die berleter...ada skali tue die siap tepon ayah die ag cite tntg pe yg jd kt sini n ketidakpuashatian die 2 kt ayah die...hu3...jgn marah ek hani...aku just kongsi cerita je... Pada Hani...aku untung la kot dapat ko jd room mate aku...seronok la jugak...terhibur gak hati nie walaupun kadang2 aku rasa nak cekik je ko...hu3...xde la aku gurau je...pape pun seronok kenal ko n have you as my room mate...hu3...i wish gud luck 2 you my friend...take care always k...
Enjoy Your Reading My dear! ^__^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...