Wednesday, March 3, 2010

hatiku...

assalamualaikum....
salam pembuka bicara...
ermmm...
tiba2 je hati aku nie tergerak nk menulis sesuatu kat sni...
ntah la aku pun x pasti pe sebenarnya yg hati aku rase...
kdg2 kata hati aku memg kuat...
aku jadi takut bile hati aku berkata2...
coz selama aku hidup nie...
kata2 hati aku x pernah salah...
kdg2 aku prefer kalu hati aku x bagitau aku apa2...
aku mmg sgt takut apa yg aku rse jd knyataan...
mmg kte x leh nk hlg takdir kte...
tapi sekurang2nye kte ada usaha utk dptkan pe yg kte nak kan...
jadi x salah la kan lau aku cube dpatkan pe yg aku nk lam hidup aku nie...
aku just cri kebahagiaan lam hidup...
tue je...
aku trime stiap pe yg telah ditetapkan utk aku...
tapi pe yg plng skt lam hidup adalah hati yg terluka...
xde paksaan lam setiap perhubungan...
dan aku mmg ikhlas ngan hubungan aku sekarg nie...
aku memg syg dye...
aku x nk kehilangan dye...
aku x thu mcmne aku nk tmpuh hidup skiranya aku kehilangan dye...
apa yg aku tahu aku cme sygkan dye...
dan dalam hati nie cume ada dye...
sekiranya aku kehilangan dye...
aku x kan bukak hati aku utk mana2 lelaki lagi...
aku x pernh syg mane2 lelaki seperti mana aku sygkan dye...
setiap masa n saat aku ingat dye...
xpela lau dye x ingat aku...
aku tahu dye ada tanggungjawab dye sendri..
aku faham lau dye sibuk...
xpe aku faham...
awak...
ada byk perkara yg x dpt sy luahkan pada awk setiap kali kte jumpe...
sy cuma nk awk tahu yg sy mmg sygkan awk...
dan sy x main2 lam hubungan kita wak...
xpe lau org len x tahu yg awk pkwe sy...
cukup la sy je yg tahu...
tapi sy cume hrp awk jujur ngan sy setiap mse...
sy pernh ckp kalu sy dpt awk,
xkan ada mane2 lelaki yg boleh bkak pntu hati sy selepas tue...

Enjoy Your Reading My dear! ^__^

2 comments:

Ayuasia_89 said...

soooooooooooo sweet,but yet touched my heart.....

nadya e-man said...

ikhlas dr hti aku...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...