Saturday, March 13, 2010

= Malam Retro Muzikal MEDiK 2010 =

Semalam adalah malam yg cukup seronok...
nak tahu knp coz smlm adalah dinner kolej aku...
KOLEJ RAHIM KAJAI yg tercinta...
nak tahu knp aku ske???
coz aku dpat pkai bju yg cntik mlm tue...
pada awlnye aku ingatkan x seronok taw dinner mlm tue...
sekali ble dh smpai dpn DECTAR...
teruja lak jadinya...
rse cm artis pown ada...(hak3)
yela kan dh ada org smbut dpn pntu...
ada carpet merah plak tue...hu3...
seronok tol rsenye semalam...
nak tahu pe tema Dinner kolej aku tahun nie???
temanya adalah....(jeng3) hak3...
"MALAM RETRO MUZIKAL" Feel Good Night...
jadi semalam ramai la yg pkai pakaian ala2 retro...
tapi ada jgk yg x ikut tema...hu3...
pe slh nye kte bergayakan...
bkn selalu pown...
sje nak seronok2...leh amek gmbr...
wat kngan la katakan...huk3...
siap ada belon2 ag tue ha...
seronok la sgt2...
tue jela yg aku leh bgtau utk menggambar keadaan pd mlm itu...
mse kat bilik ada gk aku terfikir tntg mkanan yg disediakan...
bukan pe...
diner kolej kawan aku,dorg punye mknan x best...
nsb baik la mkanan juadah diner kolej aku best...
yummm3.....
nie la antara juadah yg disajikan semalam...
selera betul aku mkn mlm tue...hak3...
mkn free la katakan...(yeker free???aku pown x sure la)
just mkn jerk...dh sedap kan...
siap tmbh lagi taw...
dari segi persembahan plak...
blh thn la...
terhibur la jgk aku...
artis jemputan pada mlm tue Ruffedge...( x sure spelling btl x)
dorg nyanyi lagu "bila rindu", "khayalan" n "lemas"...
hu3...terhibur btl aku mlm tue...
bile dh selesai majlis formal tue...
aku n member2 aku pown mulakan sesi fotografi plak...
byk tol gmbr yg diambil...
bile smpai bilik bdn pown dh pnt2...
nie la antara gmbar yg diambil mlm tue...
sampai sni je la cerita utk kali ini...
jupe lagi len kali...
papai...
p/s: seronok sgt2...

Enjoy Your Reading My dear! ^__^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...