Saturday, April 10, 2010

==no title===

masalah,masalah dan masalah...
leh x bgtau aku,hidup sape yg xde mslh???
mmg aku respect la org tue...
mustahil la sbgai sorg manusia,kte x dikunjungi ngan mslh...
even aku sndri pun ada mslh...
tiap org ada mslhnye sendri n apa yg membezakan adalah cre kte handle mslh tue...
lain org,len cre dye handle mslh kan...
the best way is *****
jgn sesekali lari dri mslh...
selama mane korg lari skali pun,mslh tue x kn selesai pun
so,why don't you just face it...
n then settle down the prob...
aku ckp berdasarkan pe yg aku pernh alami...
aku pernah lari dri mslh...
tapi hsilnye????
xde pape perubahan pun...
so,jln penyelesaiannye aku berdepan ngan mslh tue
n then try to figure out the best way to handle the prob...
kata org mslh tue adalah warna2 kehidupan...
lau xde mslh,hidup nie cm static je kan...
lagi pun berpegang la pd satu "kita xkn di uji melebihi kemampuan kita"
******************************
berbalik kepada cerita asal la yer...
actually aku nk cte tntg mslh yg aku alami sepanjg aku dalam tempoh nk stdy week...
ada mslh ngan seseorang tapi tue la aku nk wat bodo pun xley gk...
dah la aku nie yg x pandai nk melawan pe yg org wat kat aku...
akhirnya aku dgr jerk ckp pkwe aku...
jgn dilayan org mcm tue...hu3...
******************************
dalam mse yg sama,pkwe aku pun ada mslh...
cian dye...
dye npk tensen sgt ngan mslh yg dye berhadapan skrg nie...
aku xley la tgk dye di belenggu mslh cmtue...
mke dye npk tensen sgt...
tapi malangnye aku hanya mampu mendengar je mslh dye...
tiap kali aku pikirkan dye n mslh dye,aku rse sedih sgt...
dye x dpt nk berhadapan ngan punca mslh dye...
aku phm pe yg dye rse...
dye lelaki mmg la berbeza ngan cra pempuan handle mslh...
pape pun keputusan dye tntg mslh dye,aku akn ttp sokong dye...
yela dye pkwe aku msti la aku sokong jer dye...
*****************************
aku pun x thu la knp time nk study week nie mcm2 dugaan yg dtg...
pape pun hadapi la ngan tenang ye syg...
sy tahu awk dh x ley nk tggung lagikan sume tue...
sabar la yg...
bykkan berdoa yg...
lau awk perlukan pape dri sy,just bgtau je la...
selagi sy leh tolong, sy akan tolong awk...
p/s : mggu study week 4 this sem,sgt2 la membuat aku tensen...tapi x pe akan ku tempuh ngan senyuman yg paling manis...hak3...

Enjoy Your Reading My dear! ^__^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...