Wednesday, November 10, 2010

.:::Temanku:::.

haaa...new entry...
update blog lagi yek u'ollz...(memondan la plak kat cnie kan)
just nk cte psl semalam jek...
semalam adalah hari terakhir utk semester nie aku kat kampus
so perlu packing sume brg...
time duk packing tue, ada la satu brg yg aku sgt berat hati nak tggal...
nie dye brgnye...


haa...jom berkenalan...nie nama dye en.eis...
nama nie sebenarnya nama org yg bg bear nie kat aku...
xpe la kan aku wat kngan jek...
lagipun aku mmg ske sgt ngan bear nie...
tapi sygnye aku xley nk bwk blik bear nie kat umah...
coz aku balik nek bas...xkan la nk bwk en.eis yg gedabak nie nek bas kan...
malu la mek nanti...hahaha...
so...terpaksa la aku tggl si dia nie lam stor...wawawa....sedey kot...tp terpksa la kan..
nanti kiter jmpe lagi sem dpn yek en.eis...gonna mis u...



dh siap pack sume brg, dh tibe la masa nk nek bas...nek bas kul 9 bertolak balik ke kampung halaman ku yg tercinta...Dungun, Terengganu...(ok mek mmg org trgnnu k!) sepanjang aku lam bas tue aku di temani ngan hp kesygn aku n juga dua lagi teman sejati yg selalu tmankan aku tidur...hahaha...

nak tahu sape???
haaa...jgn pk yg bukan2 yek u'ollz...
 jom kite tgk apakah bndanya tue...
*
*
*
*
*
*
*
*
jeng3~~~

ini la bndanye...hahaha..namanye en.turtle a.k.a Leo...leo??? pelik ek...
nie turtle tp nama Leo kan.. ada la sbbnye aku bg nama dye leo...
syg gler kot kat bnda nie...so aku akan bwk blik umah tiap kali aku cuti...
*
*
*
*
*
*
*
nie satu lagi yg temankan aku malam tue...

ngeh3!!!...nie en.teddy...nie BFF aku yg bg...disebabkan dye kck,so sng je la aku nk sumbat lam aku nyer beg kan...
lau dye nie pun bsr, alamatnya mmg senasib la ngan En.Eis tue...kecian kan...

so, ini la yg menemani aku sepanjang perjalanan aku semalam...
n aku selamat smpai di kampung halaman ku yg tercinta...yeah3!!


selamat datang ke kampun halamanku...x dpt bwk orgnye,bwk pengganti diri pun jadi la kan...
hahaha...
serius aku rindu pada org yg bg aku bnda nie...





Enjoy Your Reading My dear! ^__^

4 comments:

azwa_amani said...

huhuhuhu..en eis tu pakai suar kerr???..amani nyer bear name syukriah....hehehe....tomel lah bebear awak..

nadya e-man said...

hehehe..a'ah sy pkai kan dye suar...x la npk ksg sgt...hik3...kreatif sgt la kan...hahaha...thnx yek amani...

azwa_amani said...

huhuhuhu...lawak lah pakai kan suar...nape x pakaikan baju jugak..

nadya e-man said...

xley la nk pkai kan bju...xley nk msk tgn dye tue...sngkut la...hahahah...lau x mmg dh pkaikan...heeeee...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...