Wednesday, December 22, 2010

unlucky day

kecurian melanda...adesss...tersangat la aku nk marah....menggeletar tangan nie haaaa... mana x nye...byk giler kot brg aku lam stor hilang... x tahu la sape pencuri nye tue...awal2 sem dh mcm2 hal jadik...apa la nasib aku nie...

stor di benarkan bukak hari nie...agak pelik bile aku tgk kdudukan beg aku lam stor tue brubah...n kempis semacam jek...x de la nk suspect pape ag time tue...dh angkut sume brg lam bilik, tiba la mse utk mengemas...then bru la aku sedar, heater aku xde...n iron skali...dh check sume beg tapi tetap xde...ok...aku redha lagi...still ley tenang lagi nie... kemas punye kemas, tgk2 aku punye tuala tggal satu jek...aikkk...mane pergi lagi 2??? kain batek yg mak aku bg 3 helai lak kat mane??? terus selongkar sume beg...adessss...xdela... oh SHIT!!!!...geramnye aku x terhingga la time tue... still cube bertenang...col mak, mak ckp nk wat cmner...sbr jek la kan...aku dh cukup sbar...then col cik abg,,,dye plak tgh tdo n respon yg d berikan??? adesss...bese2 jek...as i expected...bse la org ngah mamai...hahaha...then ngadu la kat BFF n Ketua geng 6 Jahanam...sedey2...respon memberangsangkan...10/10...hahaha...ngadu kat rumate lak...rumate dh start beleter dh...g wat report kat ofis...ceyt!!! hampes jek...xde mknenye...sbb tue aku mls nk wat report...sme jek...

then lik blik...on9 n wat segala pe yg patut... ttbe aku teringat lak bju kemeja putih aku...p check lam almari...ohhh tidak!!! ia nya tiada tergntung di hanger baju...di mana kah ia??? hilang jugak... eyh3...mane p suar trek aku wrna coklat???nape tggal yg biru jek??? ohhhh...hilang lagi...aissshhhhh....tudung aku yg warna hitam pun xde...adoyai....nape byk tol yg ko crik brg aku haaaaa????nape yg ko berkenan sgt ngan brg aku??? ko x ley beli sendri ke??? ko ingat senang aku nk beli sume tue???ko ingat harga seposen ke aku beli??? lau setakat hilang brg len aku x kisah sgt...tapi lau smpai bju n suar aku pun ko nak curik, itu dh sgt2 melampau...sakitnye hati aku nie...nak menangis pun ada...nasib baik kasut2 n sliper aku ko x curik jugak...ntah apa punye pencri la...siot tol...sadis tol smpai sggp curik bju yg org dh pkai...cntik sgt ke bju aku tue ha???tau x aku nk gne tyme presentation bju tue...kang x pasl2 aku kne bli yg bru lak...geram2...

walau sape pun pencuri tue,aku x kan halalkan semua tue...melainkan ko dtg jmpe aku n mntk maaf or ko pulangkan brg2 aku...





Enjoy Your Reading My dear! ^__^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...