Thursday, December 30, 2010

untuk mencintaimu~*

apa yang harus aku lakukan
untuk membuat kau mencintaiku
segala upaya tlah kulakukan untukmu

apa yang harus aku temukan
untuk membuat kau menyayangiku
inilah aku yang memilih kau untukku

krna aku mencintaimu
dan hatiku hanya untukmu
tak akan menyerah
dan takkan berhenti mencintaimu

ku berjuang dalam hidupku
untuk selalu memilikimu
seumur hidupku, setulus hatiku
hanya untukmu

seumur hidupku, setulus hatiku


semua bagaikan mimpi...hurmmmm...kenapa???ermmmm x payah di sebutkan disni...perkara yg aku takut selama nie berulang lagi lam hidup aku...adakah semuanya hanya akan tinggal kenangan... lau dlu,aku sgt kuat utk hadapi sume nie...tapi skrg, bile ngan dye,aku x sekuat tue...lemahnye aku...hinggakan aku x mampu utk menelan sebiji nasi pun selama 2 hari...aku dh buat kwn2 aku risau...hingga saat nie aku msih lam keadaan sedeh n tertekan...


our necklace...tgk jek wat aku rse nk nangis jek...tapi aku still pkai smpai skrg...
tolong la...aku dh x kuat lagi utk semua yg tergntg nie...





Enjoy Your Reading My dear! ^__^

3 comments:

♛MissNurul♛ said...

sbrlah syg....jgn trus2an siksa diri mcm ni...nanti ko sakit aq risau taw.... =(

Pencari Qurratuaini said...

salam..hidup ini masih panjang, bukan stakat maslah itu yg kita kena hadapi. ada lbh bsar lg.jgn tewas dgn masalah ini, bangunlah. menyintai tak semestinya memiliki. terima hakikat.

mungkin sukar tapi redhalah dengan semua ini. masa depanmu sdg menunggumu dgn harapan agar utk terus mncpainya..pasti masa depanmu lbih bermakna dr skrg ini jika segalanya dihdapi dgn tenang..

all the best

SN said...

sis..nice la necklace tuh
papehal pon..tbhkn aty k :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...